torsdag 29 oktober 2020

Halloween pumpa och sjal..........

Jag bara älskar att fixa till pumpor, än så länge har det blivit två, kan nog bli en till.

Jag tycker det är så roligt och det lyser så fint när man är klar.

Denna hund pumpa gav jag bort i födelsedags "blomma"



Klart att jag ska ha minst en själv och vad passar inte bättre än en Katt pumpa.


Jag har varit lite flitig med att sticka, detta är en sjal ur mitt huvud men jag tror att den blir riktigt snygg på. 

Garn Sofia och Orlon från marks katten, jag har köpt detta garn på en loppis.

Stickor 4mm

Mönster mitt



 Så gjorde jag handleds värmare i samma garn och utseende.




2 kommentarer:

  1. WOW vilken häftig sjal !! Vad duktig du är att hitta på mönster.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Så fint!
    Du är ju en riktig konstnär när kommer till pumpor!
    Kram

    SvaraRadera