fredag 16 februari 2024

Restgarns Tröja och pyssel

Här kommer en restgarns tröja som jag stickat, dt gick fort stora stickor och inget mönster......

Stickor 7mm och 9 mm

Garn    Stellar 

Mönster mitt eget 


                               

Jag såg på nätet en som gjort Hjärtan av lera eller vad det nu var och klistra på riktiga blommor

Jag har varken lera eller blommor, så jag gjorde mina hjärtan av troll deg och måla med vatten färg och satte på pynt , blommor mm som jag har. blev lite fint till Valentin dagen.


                                                
Så vill jag önska er alla en fin helg
 

1 kommentar:

  1. Åh vad flitig du är. Och vilken trollkonstnär. Fina grejer kommer ur dina händer vips. Här går virknål och stickor lite dåochdå. Har inget sådär kittlande roligt projekt på gång. Skyller på det skittrista vädret. Men man vet aldrig . . . . ett tu tre !!!!!!!! Kram Eva

    SvaraRadera