onsdag 15 mars 2023

Påsk.....

Hejsan alla vänner, jag har inte legat på latsidan, utan pysslat på fast jag inte varit på bloggen och skrivit, men nu så är två projekt klara och här kommer dom.

Bundit en krans av garn och hitta jätte fina ägg som dekoration, det tog sin tid att binda kransen jag tog bomulls garn , blommorna jag satt på hade jag  sedan jag  pyssla med scrapbooking .





Så har jag pärlat en krans till min ytter dörr, den är gjord av Hama pärlor, det är som jag nog nämnt innan en helt ny pyssel för mig, men så  fina motiv det blir, och jag håller på med en pärlprydnad till 

men det tar tid när det är stora objekt .

Jag kan inte förstå att man alltid ska ha såååå många objekt på gång hela tiden ........Ler...

men det är nog så det ska vara.

Önskar er alla en härlig vecka



 

1 kommentar:

  1. Båda dina pyssel blev jättefina. Men det är väl bra med omväxling. Ibland det ena och ibland det andra. Så är det här med. Ska nog ta fram och fixa några påskpyssel jag med.
    Kram Eva

    SvaraRadera