fredag 3 juli 2020

Sommar......


Här kommer det senaste inom handarbetes fronten, det blir inte så mycket av den varan nu när det är varmt och gott, man får passa på när det är lite sämre väder.



Jag har virkat en söt Smäck till en liten gosse, jag hitta mönstret i Stickat o sånt, det är en tidning.
Där fanns det mycket roligt som man får sätta händerna i senare.

Garnet är Frida
virknål 3mm
mönster Stickat o Sånt


Jag gjorde även en solhatt, jag tyckte den blev så söt.
Den kan ju behövas som det varit innan med en massa sol och värme.


Mönstret till solhatten har jag helt glömt vart jag hitta.
Men Cotton soft
Stickor 3mm

önskar jag er en fortsatt fin sommar


1 kommentar:

  1. Häftiga mössor! Tittar in här efter att ha varit offline rätt länge. Hoppas att du har det bra. Tittade på den fina bilden av tigern och mitt hjärta blöder när jag vet att så många djur far illa. Det som ändå är bra med Corona-tider är att trafiken minskar tex och det tror jag är bra för djur och natur.
    Kram på dig! / Sussie

    SvaraRadera