tisdag 28 april 2020

Tröja....


Jo då , jag håller på att sticka för glatta livet när jag är inne och inte grejar ute, det blir en hel del som man ska röja upp och även göra nytt i trädgården och det är riktigt roligt.


Som ni ser så är det en 80 -tals mönster som jag har gjort tröjan i och garnet har jag haft länge.
Jag har gjort den i min design, även om det är 80- tal.
Ofta så tycker jag att det är så roligt att sticka med gamla mönster, dom är trevliga och annorlunda.


Knapparna är oxå gamla, dom köpte jag på loppis för flera år sedan, jag brukar alltid kolla in knappar på loppis, dom är oftast väldigt fina.

Så önskar jag er alla att ta det lugnt i virus tider.


2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Så härlig väst. Visst är det roligt att sticka. Jag har hängt med Strömsös knitalong en livestickning. Temat har varit en rätstickad sjal. jag håller på med min andra. De var ett rolgt initiativ.
    Ha det fint. Kram Eva

    SvaraRadera