onsdag 18 september 2019

Vi börjar med..................


En tröja jag stickat, från garn jag köpt på loppis, det är ett mohair garn och verkligen ljuvliga färger.

Här är närmare på kragen och jag satte ett band med pärlor, tyckte det kunde passa i höst tröjan.
Jag gillar orange riktigt mycket det passar så himla bra på hösten.

Mönstret är mitt på hittade under tiden man stickar
stickor 6mm
garn som sagt är loppis fynd utan banderoller.



Jag är så himla glad för nu kommer del två av 1700 serien som Niklas Dag och Natt skrivit, jag blev så biten när jag läste första som heter 1793, om ni inte läst den så gör det.

Så nu ska jag iväg och köpa mig del två 1794 och den utkommer i dag.
Ni kan läsa vad den handlar om HÄR

1 kommentar:

  1. Vilken härlig färg på tröjan, vad duktig du är!

    Väldigt lite äpplen här också, äppelblommorna frös för oss i våras. Men har varit på självplock på en fruktodling och plockat både äpplen och päron så lite finns på lager ändå!

    Ha en bra vecka!

    SvaraRadera